شرايط را براي ماندن در استقلال به نفع خودم نمي‌بينم

محمود فكري درباره تصميمش براي جدايي از استقلال صحبت‌هاي زير را انجام داد.

* به نظر شما استقلال در نقل و انتقالات رضايت‌كننده عمل كرده است؟
تا اينجا نفراتي كه گرفته شده خوب هستند. نفرات ديگري هم مد نظر باشگاه هستند كه به زودي جذب مي‌شوند.

* پرويز مظلومي براي ارائه ليست مازاد و ليست خريد با شما مشورت كرد؟
به آن صورت، نه. درباره بيشتر نفراتي كه خواسته شده جذب شوند يا جواب كنند با من مشورتي صورت نگرفت.

*  نبايد از شما مشورت گرفته مي‌شد؟
شايد از دوستان ديگري مشورت گرفتند و همانها كافي بوده است.

*  بعضي از نفراتي كه ظاهرا در ليست مازاد هستند از اين تصميم ناراحتند.
به هر حال مربي يك تيم حق دارد نفراتش را طبق ميل خود انتخاب كند. فكر نمي‌كنم در اين زمينه پنهان‌كاري صورت گرفته باشد و همه چيز شفاف مطرح شده است.

* شنيده شده كه نمي‌خواهيد در استقلال به كارتان ادامه دهيد؟
خودم تشخيص دادم با شرايطي كه وجود دارد در تيم نمانم، بهتر است. شايد اگر شرايط عوض شود و اتفاق‌هاي ديگري رخ دهد بمانم اما با اين شرايطي كه هست نباشم؛ راحت‌ترم.

*  از چه شرايطي صحبت مي‌كنيد؟
باز نشود بهتر است. مسائل زياد است و اگر بخواهم آنها را مطرح كنم باشگاه متضرر مي‌شود. فعلا تصميمي نگرفته‌ام و در صحبتي هم كه با پرويز مظلومي داشتم او به من نگفت كه بروم اما خودم به او گفتم دوست دارم شرايط برايم تغيير كند.

*  رفتن شما از استقلال در ماندن يا نماندن نظري جويباري تأثير مي‌گذارد؟
فكر نمي‌كنم تأثيري داشته باشد. اگر بخواهم بمانم يا نمانم با ايشان مشورت مي‌كنم اما او در مورد خودش تصميم نهايي را مي‌گيرد. فقط مي‌دانم كه او به لحاظ شخصي گرفتاري‌هاي زيادي دارد.

*  صحبت از حضور ساكت الهامي يا سيروس دين محمدي به جاي شما در استقلال است.
به هر حال اگر قرار باشد من بروم بايد يكي را بياورند. شايد آدم‌هاي مختلفي مدنظرشان باشند.

*  نظر پرويز مظلومي در مورد تصميم شما چه بود؟
در نشستي كه با او داشتم در مورد وظايفي كه اين فصل مي‌خواهم و در رابطه با جايگاهم در تيم صحبت‌هايي داشته‌ام. صحبت‌هايي كه شد آنها را به نفع خودم نديدم.

* دنبال تأثيرگذاري بيشتري در تيم هستيد؟
قطعا همين طور است. به هر حال من 20-15 سال است كه در جريان كامل استقلال قرار دارم و با خيلي از مسائل روز اين تيم از نزديك آشنا هستم و به همين دليل دوست داشتم مسئوليت بيشتري داشته باشم.

*  به نظر مي‌رسد مي خواهيد فصل آينده با امير قلعه نويي همكاري كنيد.
هنوز صحبتي با ايشان نداشتم و تا اين لحظه پيشنهادي از طرف او به من نرسيده است.

*  شما هم از باشگاه استقلال طلب داريد؟
اگر همه پول گرفته باشند من هم گرفته‌ام ولي تا آنجايي كه مي‌دانم بازيكنان هم هنوز نتوانسته‌اند پول خود را بگيرند و من هم پولي نگرفتم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, | 1:27 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |